Gäsp i kvadrat

Nä det vore en kraftig överdrift och säga att jag studsade upp upp sängen idag. Det var en jättetrött Tina som blev väckt av alarmet och föll tillbaka i djupsömn mellan snoozningarna (det händer väldigt sällan) och tror till och med jag drömde nåt konstigt också. Nu känner jag mig som i nåt zombieliknande stadie där jag måste tvinga mig att äta, borsta tänderna och ta mig till jobbet. Gäsp.
Tur det är kort dag idag iaf, får smita halv fyra då jag har tid hos barnmorskan 16.10 och ikväll ska jag sedan ta gravidfoton med samma fotograf som tog våra bröllopsbilder. Det ska bli spännande. Om jag bara lyckas hålla mig vaken hela kvällen… 😛

Kommentera

