Tacopaj ikväll

Simningen idag gick riktigt bra. Simmade 20 varv (40 längder) på samma tid jag brukade göra när jag simmade ”förr” vilket ju kändes bra. Det var riktigt skönt att simma också, fick mig att fundera varför jag slutade för några månader sedan… Jag sa dock upp mitt gymkort idag men kan träna oktober ut och sedan är väl tanken att jag ska komma tillbaka igång nästa år någon gång, när jag känner mig fit for fight igen 🙂
Efter en halvtimmes ”viktlöshet” kändes det som om jag vägde 100kg när jag kom upp ur bassängen. Riktigt så illa var det förståss inte men vågen visade ändå en ökning på över 10kg sedan Thailand… :O
Innan jag tog bussen hem igen gick jag in på Barnvagnscentralen och köpte en blöjhink! Jag var inne där innan simningen på en rekorunda och såg då att de sålde Sangenics blöjhink för bara 99kr så tänkte att jag lika gärna kunde passa på 🙂
Ikväll har det varit matlagning så nu ska jag äta tacopaj! Mums!

image

One thought on “Tacopaj ikväll

  1. Blöjhinkar får man gratis om man går med i Liberoklubben tror jag det är… eller om det var nån annan klubb. Man får dessutom några såna där refiller. Men din var ju billig i alla fall.
    Kram

Kommentera

