Ingen bra start

Nä denna dag kunde ju börja lite bättre. Var så glad igår för att jag sov som ett barn hela natten (inte ens ett toalettbesök!!) och jag vaknade mer utvisad än nånsin. Den lyckan var dock kortvarig för inatt låg jag vaken igen, även om det inte var så illa som det kan vara.
Sedan när jag gick till bussen märkte jag ju så småningom att tidtabellen jag tittat i gick ut för två veckor sedan och att bussen inte alls gick tjugo över nio, utan tjugo i tio. Fem minuter innan jag senast ska befinna mig på jobbet! Fick helt enkelt ringa och meddela att jag skulle bli sen idag. Hatar att vara sen.
Men men, dagen kan bara gå uppåt härifrån? 🙂

image

Kommentera

