Vecka 25 ska det ju vara!

Upptäckte efter att jag publicerat gårdagens inlägg om min mage att jag inte alls är i vecka 24 utan 25! Det går så fort så jag inte hänger med 😛

I vecka 25 är medelkroppslängden 33 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 800 gr. Huvudets omkrets är 23 cm. Den snabba tillväxten avtar.

Källa: http://www.growingpeople.se.

Idag är det första september och över en natt så försvann alla tecken på sommar och vi vaknade till en kallare och gråare höstdag. Även om solen faktiskt letat sig fram lite nu så såg det ut så här när jag gick till bussen i morse.

image

Nu återstår två heldagar jobb innan jag får koppla av på spahotell i helgen! Svärisarna firar 25årig bröllopsdag så då åker hela familjen till kusten för lite rekreation 🙂

Over and out!

Kommentera

