Uppgradering

Ja det här blir mitt sista blogginlägg från min söta lilla Samsung Wave eftersom både jag och Johan idag valde att uppgradera till varsin Samsung Galaxy S2. Telenor hade ett riktigt bra erbjudande just nu där vi inte betalar mycket mer än tidigare och fick varsin lur på köpet. Det smärtar lite i mitt lojala hjärta att lämna Tele2 efter många trogna år men så fort jag fått leka lite med min nya telefon så ska jag nog kommit över det 🙂

Som ni ser har jag faktiskt låtit bli att öppna kartongen. Tänkte hålla mig tills jag kommer hem och kan pilla och leka i lugn och ro. Turligt nog slutar jag kl. 16 idag 😉

2 thoughts on “Uppgradering

  1. Hej Martina,

    Tråkigt att se att du har lämnat oss. Hoppas du har trivts under din tid som kund hos Tele2 och att du blir nöjd med ditt nya abonnemang och din nya telefon. Om du har några synpunkter eller tips som kan göra oss bättre får du gärna mejla dem till mig.

    Med vänliga hälsningar

    Cecilia Uhr, Tele2

    cecilia.uhr@tele2.com

Kommentera

