Kunde inte låta bli…

Nä jag kunde inte låta bli idag när jag fick syn på den här bodyn på Cubus, fast vi sagt att vi inte ska köpa några barnkläder än, men den här var ju bara så söt och passar både kille och tjej! 🙂
A new star is born body
Så idag inhandlades första plagget (med undantag för de mamma köpte för ett tag sedan)! Nu ska vi se om jag kan fixa mig för att åka och grilla med vännerna. Fick en sån förbaskad magknip innan så vill helst bara ligga kvar i sängen, men äta måste jag ju ändå göra så bara att bita ihop nu! Sista sommartorsdagen för i år ikväll med Smokie på scen så vore kul om jag kunde få se någon av årets artister eftersom jag missat alla andra. Vad gör ni själva en regnig torsdagkväll såsom denna? 🙂

One thought on “Kunde inte låta bli…

Kommentera

