Uteritt med Sara

Förutom gösfiske så hann jag även med en ridtur på förmiddagen. Vädersajterna hade lovat fint väder, men som hela den här sommaren så stämde inte prognosen något vidare. Precis när vi skulle sitta upp så kom det några regnstänk, men som tur var så blev det inte mer än så. Stundtals kom solen fram och det var riktigt skönt, men molnen var många och framför allt väldigt mörka runt om så vi förväntade oss en störtskur i vilken sekund som helst. Det slapp vi som tur var (den kom senare på eftermiddagen) men vädret var väldigt lurigt med mycket moln, lite sol, kall vind och lite lite regn om vartannat. Det är alltid lika kul att komma ut i naturen på hästryggen i alla fall och själva ridningen tycker jag gick riktigt bra igår. Jag kanske till och med börjar lära mig lite jag med…? 😉

Väntar på att bli sadlade

Love this view!

Red förbi våra svärföräldar och sa hej. Foto: Leif K

Får lite morötter av svärfar.

Ikväll blir det fotboll och tacos hos Andreas och Sara, så dags att dra snart! Ha en bra söndagkväll!

Over and out!

3 thoughts on “Uteritt med Sara

Kommentera

