Gösfiske i Åsunden igår

Det blev tyvärr inte en enda bild på nån gös eller nån annan fisk heller för den delen igår. Det nappade några gånger, tre gånger samtidigt till och med, men de tre var för små för att behållas så de förevigades aldrig. Sedan tappade vi två stora precis vid båten och sedan nappade det inte mer :/ Så jag har bara dessa bilder att bjuda på.

Jag fick köra på vägen ut! 😀 Foto: Leif K

Solnedgång, ÅsundenDet var en jättefin kväll, fram tills solen gick ner men så fort den försvann bakom grantopparna blev det kallt, mörkt och jag tappade intresset för fisket lika fort. Men som den goda fru jag är så får jag följa med ibland ändå, Johan kan bara inte få nog av fiske, hehe.

Nu ska jag jobba vidare med Interiora.se! Kika in där o passa på medan reavarorna finns kvar! 🙂

Kommentera

