Anders 31-årskort

I lördags fyllde min kusin Anders 31 år och dagen därpå kom han hem från två veckors hårt slit på O-Ringen och överraskades med följande kort! 🙂 Dock lyckades jag med något jag aldrig gjort tidigare – nämligen glömma bort att fotografera kortet innan jag skickade det, så nedanstående bilder är Anders fotograf till! 🙂

Cool Edwin Sweet Rainbow Collection Magnolia

Cool Edwin Sweet Rainbow Collection Magnolia

Cool Edwin Sweet Rainbow Collection Magnolia

Cool Edwin Sweet Rainbow Collection Magnolia

Foton: Anders Richter

Stämpel: Cool Edwin från Sweet Rainbow Collection 2011
Distresser jag använt
Hår: Vintage Photo
Hud: Antique Linen och Tattered Rose
Tröja: Milled Lavender
Byxor: Weathered Wood
Skor: Walnut Stain
Marken: Pumice Stone

3 thoughts on “Anders 31-årskort

Kommentera

