Sitter på tåget

Sitter nu på ett tåg mot Herrljunga. Därifrån åker jag sedan vidare mot Skövde och slutligen Stockholm. Där möter jag upp Anna och Lina för några dagar i den kungliga huvudstaden. Med mig har jag samma väska jag och Johan delade på till Gotland och den är lika full nu 😛 På fötterna har jag mina nya fejk-Converse jag köpte i Visby 🙂

Åker första klass både dit och hem då SJ hade en trevlig kampanj med halva priset på 1a klass om man hade deras SJ Prio-kort vilket jag faktiskt råkade ha ett. Det innebär att det ingår internet för mig efter sista bytet och att de serverar mig lite mat vid min plats. Maten får jag dock betala för men det kommer kännas lite lyxigt att få en ”lättare kall rätt” serverad vid min sittplats! 🙂 På hemvägen blir det en räksmörgås. Får vi hoppas smakar bra.
Jahopp… tre och en halv timme kvar…

Kommentera

