Hemlängtande katter

Solen sken från en blå och molnig himmel idag så jag tog ut katterna när jag kom hem från stan. Gick ner med dem till lekparken i koppel, släppte dem fria och gick sedan hem igen. De klarar sig bra själva utan att jag sitter och vaktar 🙂

Fyra timmar senare gick jag ner dit igen för att hämta hem dem. Båda två låg kvar under trädet där jag lämnade dem, så frågan är om de legat där hela tiden eller sprungit runt och sedan återvänt när de började längta hem. Av någon anledning går de aldrig hem själva, men de är inte speciellt svårövertalade att följa med när jag kommer för att hämta dem… Se själva!

2 thoughts on “Hemlängtande katter

  1. Haha hur söta får man vara då?!? 🙂 Rätt lustigt att titta på du 🙂 NU har jag jobbat klart mina 6 dagar i rad! Så TRÖTT att jag glömde svara på ditt 1160 juh 😦 Sorry!!! Helt väck 😛 Hoppas ni får mysa massa ikväll nu! Det ska vi med göra, till Solsidan , OM jag inte somnar ifrån 😛 Kramar

Kommentera

