Pannbiff med championsås

Edit 120704: FÖR RECEPT PÅ CHAMPIONSÅS/CHAMPINJONSÅS, SE DETTA INLÄGG!

Ah. Mätt! Varning: nu kommer ännu ett inlägg om vad jag ätit idag 😛
Gick upp samtidigt som Johan på min lediga dag idag och åkte med honom ner till stan. Strax efter nio stod jag på en cross trainer som uppvärmning inför ett gympass. Därefter simmade jag för första gången på flera månader men det gick bra. Jag hade inte glömt hur man gjorde 🙂 Färdigbastad och torr gick jag bort till ”Johans” restaurang där jag nu ätit lite pannbiff med championsås 🙂

Så, fantastiskt intressant eller hur? Det händer tyvärr inte mycket intressantare saker i mitt liv än det här just nu så ni får helt enkelt gilla läget 😉
När Johan slutar om en stund så ska vi i alla fall iväg och titta på ny bil. Det är dags att göra oss av med gamle Saaben innan den ruinerar oss helt. Vad det blir för något istället är inte helt klart än. Vi ska åka runt och kolla nu är det tänkt. En sån här blir det nog inte i alla fall…

Bild lånad från 1.bp.blogspot.com

Ha en bra dag mina vänner! 🙂

One thought on “Pannbiff med championsås

  1. Pingback: Recept på championsås/champinjonsås | Martinas lilla värld

Kommentera

