Henrics 40-årskort

Igår firade vi då Henric som fyller 40 år på söndag. I present fick han en GPS som passande nog hette Navigon 40 plus! 😉 Detta är kortet jag pysslade ihop till honom och överlämnade igår. Stämpeln med den fiskande Edwin är så klart från Magnolia och den lär användas fler gånger! 🙂

FISHING EDWIN Magnolia

FISHING EDWIN Magnolia

Jag tycker fortfarande det är rätt svårt att färglägga med vattenpensel och distresser, men jag börjar bli lite bättre på det tror jag. Jag försöker få till lite skuggor och så, men jag har mycket kvar att lära inom det området. Jag tycker själv det är spännande att ta kort på mina alster för att se hur jag utvecklas och förhoppningsvis blir bättre och bättre. Kanske sitter jag och skrattar åt mina första ”verk” i framtiden eller så sitter jag fortfarande där och kämpar med distresserna?? Who knows… 😉

Over and out!

Kommentera

