Johans lycka-till-kort!

När jag och Sara var på Magnolia för ett tag sedan hittade jag en stämpel med Edwin som kock som jag ju bara var tvungen att köpa. Jag planerade redan då att använda den till att göra ett kort till Johan som ”grattis och lycka till på nya jobbet” och så här blev resultatet av det!

Fjärilen är stansad med den nya stansen jag fick hem från Scrapbruket igår! Den kommer också bli väl använd! 🙂 Bortsett från mina missar med fel färg på några ställen (råkade doppa penseln i grönt mitt i färgningen av byxorna!), så är färgläggningen av Edwin en av mina bästa hittills. Och jag kan ju bara gå uppåt härifrån 😉

Kommentera

