Farmors 80-årskort

Igår var vi på bio med svågrar (/bröder) och svägerska, Inception med Leonardo DiCaprio. Den var… udda. På sätt och vis påminner den lite om DiCaprios senaste film Shutter Island, och på ett sätt var den lite åt Matrix-hållet. Det gällde att hänga med hela tiden, men självklart hade de lyckats klämma in en biljakt också. Hollywood i ett nötskal… Slutet lämnade tittaren att själv tolka utgången, vilket både var lite frustrerande men ändå lite ”spännande”. Väl värd att se var den i alla fall.

I lördags var jag som jag skrev igår på 80-årskalas hos Johans farmor och här är kortet som hon fick av oss.

Blev ganska nöjd själv med vikningen av kortet med fickan för sedlarna! 😀 Praktiskt! Idag var jag och hämtade stansen från Martha Stewart jag beställde förra veckan från Scrapbruket som äntligen kommit! Den är jättesöt och kommer komma väl till användning är jag säker på! 😉 Så nu blir det nog pyssel hela kvällen. Johan är och fiskar till sena natten nu så vi får se om vi får bjuda på gös imorgon när vi ska hem till mina föräldrar och hälsa på. Svärisarna ska också följa med för första gången och hälsa på den småländska naturen och titta på blommor…! 🙂

Hörs!

Kommentera

