Bröllopsartikeln i Borås Tidning

Är hemma från jobbet idag också. Halsontet (?) är i stort sett över, men istället är jag riktigt dunderförkyld med hosta, nysningar och snytningar en gång i kvarten och allt annat som hör därtill. Hade tänkt sysselsätta mig med lite bröllopspyssel men pga lite olika anledningar får det vänta. Så här sitter jag själv hemma, uttråkad… Tacka vet jag SVT Play som lagt ut hela Millennium-serien på nätet! Den förlängda versionen dessutom som gått på TV, men som jag missade! Jag såg första filmen när den kom ut på dvd, och gick sedan och köpte mig del två på pocket. Så fort den var utläst så rusade jag och köpte del tre som jag läste ut för några dagar sedan. Jag är nyfiken så jag kan spricka över filmerna, och nu kan jag avnjuta dem precis när jag vill! 🙂 Har redan kollat genom del ett (av sex), och ska snart ta itu med del två.

Här får ni något att titta och läsa undertiden. Klicka på bilden för att se i större format! Tips är sedan att hålla nere Control-knappen och scrolla med musen för att hitta lämplig storlek!

Framsidan

Artikeln

Artikeln är väl okej. Förutom på två punkter. Dels så står det fel datum vid det stora citatet mitt inne i texten, plus att det var Johan som sa det, inte jag.

Bye now!

Kommentera

