Vårpromenad

Host nys och snörvel! Är hemma från jobbet idag för Johan har smittat mig med sin förkylning och det känns främst i halsen. Så jag beslöt mig för att spara halsen och rösten idag så hoppas jag att jag kan gå till jobbet igen imorgon. Så idag blir det städning och bröllopspyssel hela dagen skulle jag tro! Igår hann jag med en kort vårpromenad med kissarna. Det märks att de älskar att komma ut och springa av sig lite! 🙂

Har precis blivit av med kopplet. Freedom! 🙂

Ronja tog det lite lugnare...

Så! Nu ska vi ta ett ryck och städa upp vår lägenhet. Det finns ett stort behov på det skulle man kunna säga.

Over and out!

Kommentera

